اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن تقدیر از تلاش‌های «علی الیاسی» طی حکمی «سیدعلی شریفی اصل» را به سمت سرپرست معاونت فنی و عمرانی این سازمان منصوب کرد.

انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اسماعیل زمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن تقدیر از تلاش های «علی الیاسی» طی حکمی «سیدعلی شریفی‌اصل» را به سمت سرپرست معاونت فنی و عمرانی این سازمان منصوب کرد.

اسماعیل زمانی در حکم انتصاب معاونت جدید فنی و عمرانی آورده است: «نظر به سوابق علمی و اجرایی و تجربیات مدیریتی جنابعالی و با توجه به تغییرات و توسعه محدوده منطقه آزاد اروند، جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی منصوب می‌کنم.»

در ادامه این حکم آمده است: «تلاش در جهت آبادانی شهرهای خرمشهر و آبادان و توسعه زیرساخت‌های منطقه، از مهمترین مسئولیت‌های جنابعالی در ماموریت جدید سازمان منطقه آزاد اروند است، امید است با همکاری سایر کارکنان آن حوزه و هماهنگی با دیگر مدیران سازمان بتوانید در سازماندهی جدید و توانمندسازی حوزه معاونت عمرانی موفق باشید از خداوند منان توفیق جنابعالی در رسیدن به اهداف فوق را خواستارم.»

همچنین مدیر عامل منطقه آزاد اروند، ضمن تقدیر از زحمات «علی الیاسی» وی را به عنوان «مشاور مدیر عامل در امور فنی و عمرانی» منصوب کرد.

در حکم وی آمده است: «با تشکر از زحمات و فعالیت جنابعالی در سمت معاونت فنی و عمرانی بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مشاور اینجانب در امور فنی و عمرانی منصوب می‌کنم. امیدوارم با استفاده از تجربیات خودتان در توسعه منطقه، سازمان را بهره‌مند سازید.»

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول