اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند

فرماندار کنگان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند.

دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و آموزشی در جوامع امروزی امری لازم و ضروری است و به هر میزان در حوزه‌های آموزشی سرمایه‌گذاری شود باز هم کم است.

وی افزود: در کنگان استعدادهای درخشانی داریم که در صورت توجه بیشتر می‌توانند به موفقیت‌های ارزشمند علمی برسند.

فرماندار شهرستان کنگان به بحث مسائل فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: در زمینه بحث فرهنگی تلاش‌های بسیار شده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام  شده که نتیجه زحمات همه مسئولین و نهادها،‌ شوراها، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌هاست و نگاه بسیار خوبی به مسائل شده است.

تبرکی همچنین به بحث ایام فاطمیه و برگزاری مراسم محوری فاطمیه اشاره کرد و به همه مسئولین و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) توصیه کرد که این مراسم را باشکوه برگزار کنند.

وی به موضوع اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان و اسکان در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: همه تمهیدات لازم و امکانات مناسب برای مسافرین نوروزی باید فراهم شود.

فرماندار کنگان با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند ابراز داشت: این حمایت‌ها در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در بین قشر تحصیلکرده کنگان است.

عباس پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان نیز با اشاره به وضعیت کنگان در زمینه کنکور سراسری و تلاش دانش‌آموزان برای راهیابی به دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان کنگانی که در رشته‌های علوم پزشکی پذیرفته شوند کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ش‌‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول