اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان خبر داد

کنترل و نظارت بهداشتی بر 4600 تن انواع مواد خام دامی در کنگان و عسلویه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان از کنترل و نظارت بهداشتی بر بیش از 4600 تن انواع مواد خام دامی وارده به شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد.

کنترل و نظارت بهداشتی بر 4600 تن انواع مواد خام دامی در کنگان و عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد انبارکی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: رعایت مسایل بهداشتی در تمام امور امری لازم است و باید برای ارتقای سطح بهداشتی اهتمام ورزیم.

وی افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی امری لازم است و باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار گیریم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان از کنترل و نظارت بهداشتی بیش از 4 هزار و 600 تن انواع مواد خام دامی وارده به شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد.

انبارکی مطلق با اشاره به وضعیت کنترل و نظارت بهداشتی بر حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی و خودروهای حمل این فرآورده‌ها در شهرستان‌های کنگان و عسلویه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون بیش از 4 هزار و 600 تن انواع مواد خام دامی به‌وسیله 2 هزار و 49 خودرو ویژه حمل به دو شهرستان عسلویه و کنگان وارد شده که همگی این محموله‌ها تحت نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی بوده است.

وی یادآور شد: از کل محموله‌های وارد شده، تعداد 156 مورد به وزن کلی 780 هزار کیلوگرم در بازدید کارشناسان اداره قرنطینه شبکه دامپزشکی کنگان به دلیل نواقص و عدم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی – قرنطینه‌ای مورد تایید قرار نگرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان ابراز داشت: از ابتدای سال 92 تا کنون یک هزار و 577 کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیره بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت شهرستان کنگان ضبط و سپس با حکم مرجع قضایی معدوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول