اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

طرح توسعه بیمارستان کنگان در سال 93 تکمیل می‌شود

فرماندار کنگان گفت: طرح توسعه بیمارستان کنگان در سال 93 تکمیل می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان کنگان در سال 93 تکمیل می‌شود

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان دارای قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای توسعه و عمران این شهرستان اهتمام جدی داریم.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان کنگان در دست اجراست و این مسئله کنگان را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرده که همه با هم برای تکمیل این پروژه‌ها اهتمام می‌ورزیم.

تبرکی تصریح کرد: به طور مکرر بر پروژه‌های عمرانی نظارت داریم و تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های مهم در حوزه درمانی از برنامه‌های مهم مسئولان شهرستان است و پیگیری زیادی برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها انجام شده است.

فرماندار کنگان از تکمیل طرح توسعه بیمارستان کنگان در سال 93 خبر داد و افزود: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان است که پیش‌بینی می‌کنیم تا اواسط سال 93 تکمیل شود.

تبرکی ابراز داشت: توسعه بیمارستان کنگان در واقع شامل ایجاد اورژانس جدید و راه‌اندازی «آی سی یو» و «ام آر آی» و ... است که با تلاش مسئولان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: تکمیل این طرح از نیازهای اساسی مردم است که امیدواریم به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول