اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان خبر داد

اجرای 6 پروژه بزرگ ورزشی در کنگان

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از اجرای شش پروژه بزرگ ورزشی در کنگان خبر داد.

اجرای 6 پروژه بزرگ ورزشی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد بحرینی‌نژاد عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: جوانان بخش عظیمی از جمعیت کشور هستند و رسیدگی به امورات آنها لازم است.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش در جامعه افزود: گسترش فعالیت‌های ورزشی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و امسال چند پروژه مهم ورزشی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

بحرینی‌نژاد اضافه کرد: اجرای سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی و همچنین حمایت از باشگاه‌های ورزشی در مناطق مختلف شهرستان نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد.

وی از اجرای 6 پروژه بزرگ ورزشی در کنگان خبر داد و ابراز داشت: امسال 6 پروژه بزرگ ورزشی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان اجرا شد که تکمیل آنها موجبات بهبود وضعیت ورزش در شهرستان شده است.

این مسئول یادآور شد: این جلسه به منظور بررسی راهکارهای عملی مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان در امر ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی گفت: نهادینه کردن مشارکت جوانان، تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد و ارتقا اجتماعی جوانان از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن تبیین و تشریح فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، توضیحاتی در ارتباط با نحوه حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و آیین‌نامه اجرایی تاسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد ارائه کرد.

محمد زحمتکش گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان منشعب از شورای عالی جوانان است که رئیس آن رئیس محترم جمهور است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کار دستگاه‌های دولتی هستند افزود: سازمان مردم‌نهاد سازمانی است با شخصیت حقوقی مستقل و غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی که برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه با گرایش فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و بشر دوستانه تشکیل می‌شود.

در این نشست تعدادی از مسئولان شهرستان نیز نیز مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول