اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس استاندارد کنگان خبر داد

کشف و امحای 1500 عدد فیلتر هوای غیراستاندارد در بندر کنگان

رئیس استاندارد کنگان از کشف و امحای یک‌هزار و 500 عدد فیلتر هوای غیراستاندارد و تقلبی توسط کارشناسان استاندارد بندر کنگان خبر داد.

کشف و امحای 1500 عدد فیلتر هوای غیراستاندارد در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مصطفی رامشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره استاندارد کنگان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و برخورد با متخلفان و عرضه‌کنندگان کالاهای غیراستاندارد در دستور کار است.

رئیس استاندارد کنگان از کشف و امحای یک‌هزار و 500 عدد فیلتر هوای غیراستاندارد و تقلبی توسط کارشناسان استاندارد بندر کنگان خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان استاندارد بندر کنگان پس از شناسایی یک واحد تولیدی فیلتر هوای غیراستاندارد و در پی بی‌توجهی مدیر این واحد متخلف به تذکرات کتبی استاندارد، نسبت به پلمپ محل اقدام کردند.

وی با اشاره به این که واحد مذکور بدون مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد فعالیت می‌کرد، یادآور شد: کارکنان این واحد با مونتاژ قطعات و مواد اولیه فیلتر هوا در یک منزل مسکونی، محصولات را در بسته‌بندی برندهای معتبر، روانه بازار می‌کردند.

وی با بیان اینکه در پی بازرسی از این واحد تولیدی، تعداد 34 کارتن معادل 1500 فیلتر هوای اتومبیل با مارک‌های مختلف کشف شد، اضافه کرد: مشتریان با مشاهده نشان استاندارد نسبت به کیفیت و سلامت محصول اطمینان حاصل می‌کنند و فعالیت غیرقانونی و جعل برندها و نشان استاندارد موجب فریب ایشان شده و خیانتی بزرگ در قبال جان و مال مردم است.

رامشی گفت: تشخیص جعل نشان استاندارد نهایتاً از طریق استعلام از سازمان ملی استاندارد قابل تشخیص است اما جعل برندهای معتبر تشخیص کالای تقبلی را از کالای اصلی بسیار مشکل و گاهی حتی غیرممکن می‌کند.

این مسئول افزود: این واحد متخلف پلمپ و محصولات کشف شده با همراهی اداره تعزیرات حکومتی و نیز اداره محیط زیست بندر کنگان امحا شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول