اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره سرداران و 76 شهید شهرستان کنگان برگزار شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره سرداران و 71 شهید و پنج شهید گمنام شهرستان کنگان برگزار شد.

یادواره سرداران و 76 شهید شهرستان کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره سرداران و 71 شهید و پنج شهید گمنام شهرستان کنگان با همت سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان برگزار شد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به این یادواره، اظهار داشت: امیدوارم نسل جوان ما راه خود را در صراط مستقیم شهیدان جستجو کنند.

وی یادآور شد: امیدواریم جوانان ما با تاسی از شهدا و خانواده‌های آنان در شرایطی که دشمنان قسم خورده با هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی ملت و کشور ما را نشانه گرفته است با موضع‌گیری‌های اصولی و حساب شده و پایبندی به سنگر مساجد و پایگاه‌های معرفت، آگاهانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن مقاومت جانانه از خود نشان دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: بدون تردید برگزاری یادواره شهدا انقلاب را بیمه می‌کند.

یاسین اکبا افزود: فضای جامعه امروزی بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی با تقدیر از همکاری مردم و مسئولان در برگزاری این یادواره یادآور شد: این یادواره به همت بسیج سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان، پایگاه مقاومت شهید بهشتی محله کوزه‌گری، بنیاد شهید و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کنگان برگزار شده است.

قرائت قرآن، مداحی، اعزام به جبهه به صورت نمادین، تشییع جنازه نمادین پیکر مطهر شهدا، خنثی کردن مین در مناطق جنگی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول