اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد:

خرید 100 میلیون تومان تجهیزات خانه‎های بهداشت جنوب کرمان

معاون بهداشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: حدود 100 میلیون تومان تجهیزات برای خانه‎های بهداشت جنوب کرمان خریداری شده است.

خرید 100 میلیون تومان تجهیزات خانه‎های بهداشت جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: حدود 100 میلیون تومان تجهیزات برای خانه‎های بهداشت جنوب کرمان خریداری و در حال تحویل به این مراکز است.

وی تصریح کرد: دو دستگاه یونیت دندانپزشکی برای مراکز بهداشتی شهرستان‎های رودبار و کهنوج تهیه شده است تا با این اقدام بسیاری از کارهای دندانپزشکی در خود این شهرستان‎ها انجام شود و نیازمند مراجعه مردم به شهرستان‎های همجوار نباشد که انجام این اقدام رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز افزود: در راستای افزایش ایمنی فردی، بهداشت غذایی و ... بازدیدها و نظارت بر اماکنی مانند رستوران‎ها، هتل‎ها، اغذیه فروشی‎ها و ... تشدید می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافران نیز برای اطمینان بیشتر از آب چشمه‎ها، پارک‎ها و ... برای آشامیدن حتی برای شستن ظروف استفاده نکنند، بلکه بهتر است، طی سفر از آب بطری برای نوشیدن استفاده و به رستوران‎ها و مراکزی برای صرف غذا مراجعه کنند که مورد تأیید مراکز بهداشتی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت در پایان متذکر شد: یکی از اقدامات خوبی که در جنوب کرمان در حال انجام است، آموزش پیشگیری از بیماری‎های قلبی و عروقی به عنوان بیشترین عامل مرگ و میر در دنیا به کارکنان دولت بوده که تا پایان بهره‎مندی تمام کارکنان جنوب کرمان ادامه می‎یابد.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول