اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:

تجهیز مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی در اولویت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیز مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی است.

تجهیز مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از بیمارستان قلب بوشهر اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات بهداشتی درمانی در شهرستان‌های مختلف مورد توجه و تاکید این دانشگاه است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بیان کرد: توجه استاندار به مسایل بهداشتی و درمانی امری مهم است که موجبات ایجاد انگیزه در کارکنان بهداشت و درمان استان می‌شود.

رئیسی افزود: برای بهبود شاخص‌های سلامت در استان برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر نیز در این بازدید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار داریم در راستای بهبود زیرساخت‌های بهداشتی از همه ظرفیت موجود نهایت استفاده را ببرند.

مصطفی سالاری، خواستار کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر شد و گفت: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه شود و برای تحقق این مهم باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز را مستقر کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول