اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی خانه بهداشت گوهرگان باشت پس از 6 سال تعطیلی

به همت مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت، خانه بهداشت گوهرگان پس از شش سال تعطیلی راه‌اندازی مجدد شد.

راه‌اندازی خانه بهداشت گوهرگان باشت پس از 6 سال تعطیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت و جمعی از اهالی روستای گوهرگان خانه بهداشت این روستا پس از شش سال تعطیلی راه‌اندازی مجدد شد.

کریم رضایی در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اینکه خدمتی دیگر از شبکه بهداشت و درمان در گوشه‌ای از این منطقه صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به سطح‌بندی خدمات بهداشتی چون خانه بهداشت در خدمات بهداشتی سطح اول را دارا بوده و اصل عدالت در سلامت و لزوم تخصیص بهینه منابع اقدام به بازگشایی مجدد این خانه بهداشت پس از شش ماه تعطیلی کامل کرده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت تصریح کرد: پس از تلاش‌های فراوان و رایزنی انجام شده توانستیم پس از تعمیر، تجهیز و تخصیص نیروی انسانی به این خانه بهداشت پس از شش سال بار دیگر آن را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: پیشگیری، آموزش، همکاری و مشارکت جامعه نقش اصلی در کاهش بیماری‌ها را دارد بنابراین لازم است در کنار اقدامات شبکه بهداشت و درمان در راستای رفع نیازهای موجود عموم افراد نیز با آنان همکاری کرده و نوید سلامت را به جامعه ببخشند.

رضایی بیان کرد: با راه‌اندازی این خانه بهداشت چهار روستا در قالب 43 خانوار و 203 نفر از اهالی این چهار روستا تحت حمایت آن قرار گرفته و از نعمت پزشک و بهورز جهت مشاوره، درمان و امور مربوط به مسئله سلامت برخوردار می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: از هفته جاری خانه بهداشت گوهرگان نیز در طرح ده‌گردشی قرار گرفته و به صورت هر هفته یک روز اهالی این چهار روستای زیر پوشش حمایت خانه بهداشت تحت ویزیت پزشک قرار می‌گیرند.

گفتنی است خانه بهداشت گوهرگان که به دلایل اجتماعی طی شش سال گذشته کاملاً تعطیل شده بود پس از راه‌اندازی مجدد و مستقر شدن بهورز در آن در اولین روز آغاز فعالیت خود و به صورت نمادین شروع به انجام فعالیت‌های بهداشت و درمان کرد.

انتهای پیام/82009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول