اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 95 مرکز و خانه بهداشتی مجهز و استاندارد در دشتستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از فعالیت 95 مرکز و خانه بهداشتی مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد.

فعالیت 95 مرکز و خانه بهداشتی مجهز و استاندارد در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا رئیسی ظهر امروز در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به حوزه سلامت دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

وی افزود: در استان بوشهر تلاش می‌کنیم با شناخت مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی در راستای رفع مشکلات و معضلات موجود گام برداریم و امیدوار هستیم به توفیق لازم برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان تاکنون تلاش‌های خوبی برای رشد شاخص‌های بهداشتی انجام گرفته که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری شود.

رئیسی تصریح کرد: با اهتمام دولت جدید و وزیر محترم آینده روشنی برای حوزه بهداشت و درمان استان پیش‌ی می‌کنیم و امیدواریم در کمترین زمان شاهد رفع مشکلات بهداشتی و درمانی باشیم.

وی بیان کرد: از دغدغه‌های رئیس جمهور و وزیر بهداشت، ارائه خدمات به گونه‌ای است که هیچ بیماری به شهرستان دیگر اعزام نشود و دشتستان این پتانسیل را دارد که با توسعه اماکن درمانی در این راستا به توفیق برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از فعالیت 95 مرکز و خانه بهداشتی مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون 22 مرکز بهداشتی، هفت پایگاه بهداشتی، 64 خانه بهداشتی، یک آموزشگاه بهورزی و یک دبیرستان بهورزی در شهرستان دشتستان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

رئیسی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول