اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

احداث خانه بهداشت در جاجرود با هزینه 2 میلیارد تومانی

فرماندار شهرستان پردیس از احداث خانه بهداشت در جاجرود با 2 میلیارد تومان هزینه خبر داد.

احداث خانه بهداشت در جاجرود با هزینه 2 میلیارد تومانی

مهدی مهاجر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: فرد خیری با احداث خانه بهداشت در جاجرود با هزینه 2 میلیارد تومان موافقت کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین یک فرد خیر دیگری نیز یک مدرسه در منطقه خواهد ساخت و این امر نشان‏‌دهنده اوج توجه خیران به شهرستان پردیس و نوع نگرش آنها در کمک هم‏نوعان‌شان است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه امروز باید آماده پردیسی یک میلیون نفری باشیم، گفت: در پایان سال 94، شهرستان پردیس شاهد یک میلیون نفر جمعیت خواهد بود.

مهاجر بیان داشت: شهر پردیس 104 هزار نفر در حال حاضر جمعیت دارد و 60 هزار نفر نیز بومهن و ... مستقر هستند.

مهاجر بیان کرد: از سال گذشته تا امروز، 50 درصد رشد جمعیت داشته‏‌ایم؛ با توجه به ساخت مسکن مهر و تائید لکه صنعتی شهرستان پردیس، به طور حتم از همین امروز باید به فکر زیربناها و روبناها برای پذیرایی از این تعداد جمعیت باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: تعدادی از دستگاه‏‌های اجرایی و نهادهای دولتی بعد از ارتقای پردیس به شهرستان، هنوز اداره خود را در این شهرستان مستقر نکرده‏اند و این خلاف قانون است.

مهاجر بیان داشت: از این رو، شهروندان پردیسی مجبور به رفتن به شهر تهران یا دماوند برای انجام امور خود هستند؛ گرچه تاکنون 139 اداره، نهاد و دستگاه اجرایی در شهرستان پردیس مستقر شده است.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول