اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی اعلام کرد

شرکت 410 کانون در برنامه‌های اوقات فراغت آذربایجان‌غربی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: 410 کانون در برنامه‌های اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی شرکت می‌کنند.

شرکت 410 کانون در برنامه‌های اوقات فراغت آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 410 کانون در برنامه‌های اوقات فراغت در آذربایجان غربی شرکت می‌کنند.

وی افزود: از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون مساجد آذربایجان غربی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان در مساجد آذربایجان غربی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی اضافه کرد: تدریس و یادگیری مفاهیم قرآن، شعر و گلدسته‌های سپید، شیوه‌های نوین تدریس معارف دین، نشریات تجربی، گردهمایی بزرگ اصحاب فرهنگ ، هنر و مساجد و جشنواره کاردستی‌های دینی از برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون مساجد بوده که بیشتر این جشنواره‌ها به دلیل کمبود اعتبارات به صورت اینترنتی برگزار شد.

بیگی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی، بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی را برشمرد و گفت: از برنامه‌های مذهبی کانون مساجد آذربایجان غربی بزرگداشت عید غدیر، فطر و قربان، بزرگداشت دهه فجر و بزرگداشت 18 اسفند و تجلیل از فعالان فرهنگی است.

وی برنامه برای اوقات فراغت جوانان در کانون مساجد آذربایجان غربی را خاطرنشان کرد و افزود: از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد اوقات فراغت در آذربایجان غربی برگزاری کلاس‌های آموزشی، ورزشی و علمی در کانون مساجد آذربایجان غربی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به برنامه‌های ویژه مدیران کانون‌های مساجد آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه توجیهی اوقات فراغت برای مدیران و مسئولان کانون‌های مساجد شمال، جنوب و مرکز آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بیگی به اعتبار اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: واریز اعتبارات اوقات فراغت قبل از اجرای برنامه اوقات فراغت به ازای هر کانون 4 میلیون ریال است.

وی به بازدید از طرح‌های اوقات فراغت کانون‌ها اشاره کرد و افزود: هم اکنون بیش از 70 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد آذربایجان غربی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/61007/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول