اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در راستای منویات رهبری حرکت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای اجرای منویات رهبری حرکت کنند.

کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در راستای منویات رهبری حرکت کنند

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری نقش ارزنده‌ای در راستای اعتلای فرهنگ مساجد داشته و دارند، گفت: امیدواریم در طول دوران خدمت در این نهاد فرهنگی شاهد پیشرفت و حمایت‌های بیشتری در زمینه تجهیز کانون‌ها باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت نقش کانون‌ها اظهار کرد: امیدواریم با همت و همکاری مسئولان دولت تدبیر و امید شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه کانون‌ها در طول این مدت در زمینه تربیت نیروهای متعهد و هنرمند فعالیت‌های ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه کردند، متذکر شد: انتظار می‌رود مدیران فرهنگی استان و اعضای کانون‌های فرهنگی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

این مسئول در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه و جماعات خراسان شمالی اشاره و افزود: معظم‌له در سال گذشته به نقش ارزنده کانون‌های مساجد با همکاری بسیج و ائمه جماعات اشاره و همه مسئولان را موظف به همکاری و ایجاد زمینه انسجام بین این نهادها در مساجد کردند.

کمالوندی با تأکید بر اینکه بیانات رهبری نشان از اهمیت نقش کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد دارد، اظهار داشت: کانون‌های مساجد از محوری‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانند به مطالبات مقام معظم رهبری پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی در مساجد می‌توانند محوری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه باشند، گفت: اعضای کانون‌ها و کسانی که در مساجد فعالیت دارند بدون هیچ گونه چشم داشتی در زمینه کارهای فرهنگی و هنری خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

این مسئول فرهنگی و هنری، نگاه و حمایت از کانون‌های روستایی و عشایری را در دستور کار دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه در برخی از مناطق روستایی و عشایری نمی‌توانیم نمایندگی داشته باشیم کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند به عنوان بهترین نماینده دستگاه‌های فرهنگی در بین روستائیان و عشایر باشند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول