اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خبر داد

توزیع بیش از 2000 جلد قرآن در کانون فرهنگی مساجد آذربایجان غربی

مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: بیش از دو هزار جلد قرآن در کانون مساجد آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

توزیع بیش از 2000 جلد قرآن در کانون فرهنگی مساجد آذربایجان غربی

اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 2 هزار جلد قرآن در کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی افزود: به منظور تجهیز کتابخانه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی و ارائه آموزش‌های بهتر در کانون کتابهای آموزش قرآن در اختیار اعضا قرار داده می‌شود.

مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی اضافه کرد: از فعالیت‌های قرآنی کانون مساجد آذربایجان غربی تفسیر کوتاه به عبارتی تفسیر جزء دوم قرآن است.

بیگی اذعان داشت: طرح قرآنی 1447 نیز یکی دیگر از برنامه‌های قرآنی کانون مساجد فرهنگی و هنری آذربایجان غربی بوده که در رابطه با جزء 29 قرآن است.

وی به طرح تفسیر کوتاه اشاره کرد و گفت: طرح تفسیر کوتاه با محوریت دو جزء از قرآن بوده که در کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از طرح‌های ویژه و یکی از فعالیت‌های مهم قرآنی طرح حفظ قرآن بوده که این طرح برای اعضای حافظ قرآن در کانون مساجد فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول