اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

خدمات بنیاد شهید اسدآباد بی‌نظیر است

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه بنیاد شهید اسدآباد نسبت به دیگر ادارات از مقبولیت خاصی برخوردار است، گفت: خدمات این بنیاد در حوزه‌های مختلف مددکاری، اجتماعی، فرهنگی بی‌نظیر است.

خدمات بنیاد شهید اسدآباد بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: این بنیاد که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، یکی از دستاوردهای انقلاب و میراثی ماندگار است که توجه و رسیدگی به امور ایثارگران را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان بنیاد شهید به عنوان خادمان خانواده‌های معظم شهدا به خدمت مشغول هستند، افزود: تراز خدمت این بنیاد نسبت به دیگر دستگاه‌ها تراز معنوی و توفیق الهی است که نصیب کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است.

فرماندار اسدآباد با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده کارکنان بنیاد شهید گفت: شاید از بعد مادی، پرسنل بنیاد شهید حقوق حداقلی نسبت به دیگر دستگاه‌ها داشته باشند اما خدماتی که آنان ارائه می‌دهند، فراگیر، گسترده و از لحاظ معنوی نیز ارزشمند است.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک خدمت بی‌منت است که توسط کارکنان بنیاد ارائه می‌شود.

عبدکوند افزود: به طور حتم این خدمات در محضر خداوند مشهود و عنایت و لطف شهدا شامل حال آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید شهرستان اسدآباد نسبت به دیگر ادارات از مقبولیت خاصی برخوردار است، گفت: خدمات این بنیاد در سطح شهرستان در حوزه‌های مختلف مددکاری، اجتماعی، فرهنگی بی‌نظیر است.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: برخی مواقع از سوی مردم نسبت به عملکرد و رفتار ادارات مختلف گلایه و شکایتی داریم، اما تاکنون به ندرت اتفاق افتاده که جامعه هدف بنیاد شهید از عدم ارائه خدمات و عملکرد این اداره اظهار گلایه کند که این مهم نشان‌دهنده انجام خوب وظایف است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله بنیاد شهید، اظهار داشت: طی امسال برای 70 نفر از افراد پرونده درصد جانبازی تشکیل شده که برای تأیید درصد به کمیسیون پزشکی استان معرفی شده‌اند.

علی وفائی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران 80 مورد تعهد ایجاد اشتغال داشته، افزود: در طول امسال برای 81 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستان، خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد با تکمیل سه مزار شهید در روستای ویرایی رتبه اول را در ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح استان خواهد داشت.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول