اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مسئولان بنیاد شهید مطرح شد

ابراز رضایت امام جمعه باشت از عملکرد بنیاد شهید در تکریم خانواده شهدا

امام جمعه باشت از عملکرد بنیاد شهید این شهرستان در تکریم خانواده شهدا ابراز رضایت کرد.

ابراز رضایت امام جمعه باشت از عملکرد بنیاد شهید در تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا، رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران با امام جمعه باشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت در این دیدار پس از ارائه عملکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز خرسندی از عملکرد این نهاد، اظهار داشت: اگر چه همه روزها متعلق به شهدا و خانواده‌های شهدا است اما نام‌گذاری سال‌روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام شهدا یک اقدام ارزنده و کارشناسی شده است چرا که در حقیقت ثبت نام شهدا در تقویم، یاد آن‌ها را بیش از پیش تازه خواهد کرد.

امام جمعه باشت با بیان اینکه بنیاد شهید و فعالیت در آن سراسر توفیق معنوی است، گفت: اگر چه هر کسی در هر جایگاهی که با هدف خدمت به دیگران قدم بردارد عبادت کرده است اما خدمت به خانواده شهدا و خدمت در بنیاد شهید اجری مضاعف و توفیقی است که بی‌شک برای همه به دست نخواهد آمد.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی مقدس است چرا که با هدف خدمت با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا است.

عبودی با تأکید بر اینکه حرمت خانواده‌های شهدا باید در خور شأن آن‌ها حفظ شود، متذکر شد: تکریم ارباب رجوع که از اصول لازم در هر اداره‌ای به شمار می‌رود بی‌شک در این نهاد مقدس که به نام شهدا نام‌گذاری شده جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که ارباب رجوع‌ این نهاد حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند.

خطیب جمعه باشت، والدین شهدا را موجب برکت در جامعه دانست و اذعان کرد: هم اکنون شاهد کاهش تعداد والدین شهدا هستیم کسانی که موجب آرامش در جامعه هستند بنابراین باید قدر این گوهرهای ناب را بیشتر بدانیم.

وی در پایان تکریم خانواده‌های شهدا را در باشت توسط بنیاد شهید خوب دانست و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و تکریم خانواده شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران رضایت‌بخش است.

انتهای‌ پیام/82017/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول