اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

حل مشکلات ورزشی شهرضا با مساعدت مسئولان امکانپذیر است

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: حل مشکلات ورزشی شهرضا با مساعدت مسئولان امکانپذیر است.

حل مشکلات ورزشی شهرضا با مساعدت مسئولان امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز با بیان این مطلب در مراسم تجلیل از مربیان و داوران شهرستان شهرضا، اظهار داشت: اخلاق‌گرایی، رعایت ادب و تقویت حوزه فرهنگ جزو مهم‌ترین مسایلی به شمار می‌رود که باید از ظرفیت‌های حاکم بر عرصه ورزش جهت اعتلای آن‌ها استفاده لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مجموعه کشور در طول چند سال گذشته تحریم‌های گسترده اقتصادی را متحمل شده، اما این موضوع در حوزه ورزش اثرات قابل توجهی به همراه نداشته است و فعالیت جامعه ورزشی به شکل مطلوب در مرحله اجرایی است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه وزارت ورزش و جوانان نسبت به دورانی که این مجموعه تحت عنوان سازمان اداره می‌شد به شکل محسوسی کاهش یافته است، متذکر شد: در همین زمینه نسبت به ارائه لایحه بودجه ورزش اقدام شده است که انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد ظهور آثار و برکات ناشی از آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های متعدد با متولیان حوزه ورزش در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جزو مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های سال آینده مسئولان شهرضا در راستای حل مشکلات و نارسایی‌های ورزشی در این شهرستان است، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود نسبت به اهمیت مقوله فرهنگ در توسعه و تعالی جامعه تاکید کردند و بر همین اساس باید در بخش ورزشی به عنوان یک رکن فرهنگی تأثیرگذار سیاست گذاری‌های مطلوب تدوین شود.

در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان طی سخنانی با اشاره به اینکه به لحاظ وجود زیرساخت‌های مطلوب فرهنگی در شهرضا باید نسبت به بهره گیری از این ظرفیت‌های عظیم اهتمام لازم را داشته باشیم، بیان داشت:آیت الله نخودکی می‌فرمایند بنده در تمام طول عمرم دو انسان کامل را از نزدیک مشاهده کردم که یکی از آن‌ها در جریان سفرم به نجف و در شهرضا بود و این حاکی از عمق ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این دیار دارد.

محمد سلطان حسینی ادامه داد: در وضعیتی که بودجه عمرانی حوزه ورزش استان اصفهان 5 سال قبل رقمی بیش از 36 میلیارد تومان بوده است، در سال جاری به حدود یک میلیارد تومان کاهش یافته است که این مصداق کمبود محسوس اعتبارات در بخش ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه به‌کارگیری  ظرفیت خیران جزو مهم‌ترین راهکارهای توسعه فضاها و امکانات ورزشی به شمار می‌رود، تصریح کرد: بر همین اساس انتظار می‌رود انجمن خیران ورزشی شهرستان شهرضا در آینده نزدیک تشکیل شود.

انتهای پیام/63011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول