اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

اشتغالزایی برای معتادان بهبودیافته در شهرضا اجرایی شود

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: طرح اشتغالزایی باید برای معتادان بهبودیافته در شهرضا اجرایی شود.

اشتغالزایی برای معتادان بهبودیافته در شهرضا اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدرضا عقدایی ظهر امروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد میان مدت عطش برای رهایی در شهرضا اظهار کرد: ایجاد مراکز ترک اعتیاد به عنوان یک عمل پسندیده و جوانمردانه در جهت درمان مبتلایان به این بیماری مهلک مطرح است و فعالان این حوزه هیچ گونه سود و امتیاز دنیوی برای خود قایل نیستند.

وی ادامه داد: استعمارگران جهانی برای تحقق اهداف سلطه‌طلبانه خود در کشورهای مختلف نسبت به ترویج مصرف مواد مخدر اقدام می‌کنند و ایران نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شکل همه جانبه در معرض توسعه سیاست‌های شوم دشمنان در حوزه ابتلای جوانان به مواد مخدر بوده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ایران به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر همواره متحمل آثار زیان بار و غیرقابل جبران در این حوزه بوده است، اذعان داشت: در حال حاضر افغانستان به عنوان دارنده رتبه نخست در زمینه تولید تریاک در جهان مطرح است و به لحاظ همجواری این کشور با ایران سیاست گذاری‌های گسترده‌ای جهت مسدود شدن مسیر تردد سوداگران مرگ به کشورمان تدوین و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعامل وهمکاری با مدیران و متولیان مراکز ترک اعتیاد باید به شکل جدی در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد، افزود: ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته باید جزو مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در شهرضا باشد تا براین اساس زمینه هرگونه گرایش مجدد به مصرف مواد مخدر خنثی شود.

عقدایی در پایان با اشاره به اینکه برخی برنامه‌های صدا و سیما در خصوص نمایش نحوه مصرف مواد مخدر از سوی معتادان شایسته نیست، متذکر شد: در این حوزه نباید به شکلی عمل کنیم که آگاه سازی عموم مردم زمینه افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر را ایجاد کند.

انتهای پیام/63011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول