اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهرضا با عزم همگانی میسر است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهرضا به عنوان یک مجموعه عظیم علمی و فرهنگی نیازمند عزم همگانی است.

احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهرضا با عزم همگانی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا عقدایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ اینکه جذب اعتبارات دولتی در خصوص احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس به میزان لازم امکانپذیر نیست باید نسبت به تشویق اقشار مختلف جامعه و در رأس آن خیران والامقام نسبت به همیاری در این حوزه اقدام کنیم.

وی بیان داشت: تعداد قابل توجهی از مفاخر و فعالان اقتصادی شهرضایی مقیم  سراسر کشور شناسایی شده‌اند که باید نسبت به به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف این افراد در راستای احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس  سیاستگزاری‌های مطلوب انجام بگیرد.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ وجود زیرساخت‌های مطلوب علمی و فرهنگی ظرفیت برخورداری از یک واحد دانشگاهی عظیم دولتی را دارد، تصریح کرد: انتصاب عنوان یونانچه به شهرضا از سوی هم‌وطنان حاکی از عمق افتخارات تاریخی این دیار در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی است که باید در راستای پاسداری از این میراث ارجمند اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح فضاهای آموزشی شهرضا نسبت به سایر نقاط استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اذعان داشت: بخش قابل توجهی از این موفقیت ناشی از همت و تعامل خیران است و امیدواریم شاهد تداوم این روحیه در راستای احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس باشیم.

عقدایی با اشاره به اینکه روند راه اندازی و احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس به شکل مطلوب اجرایی نشده است، بیان داشت: بر همین اساس اختصاص فضاهای فرسوده و نامناسب  نباید به عنوان راهکار توسعه و تعالی این مرکز مطرح باشد بلکه باید نسبت به تعامل و هم افزایی لازم در خصوص استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/63011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول