اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز با حضور مسئولان استانی

تمبر یادبود شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

با حضور مسئولان ارشد استانی و مدیران شهرستانی تمبر یادبود شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

تمبر یادبود شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز شورای اداری عقیدتی و فرهنگی و مراسم رونمایی از تمبر یادبود شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه‌ها و نهادها و مسئولان شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

در این مراسم سید مصطفی مهدی ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 83 به حرمت پاسداشت خون شهدا روز 22 اسفند را به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های آنان را از وظایف ذاتی بنیاد شهید دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با همراهی و همکاری تمامی مسئولان اجرایی استان امکان‌پذیر است.

این مسئول، کهگیلویه و بویراحمد را دارای یک‌هزار و 843 شهید، 10 هزار جانباز و 320 آزاده عنوان کرد و گفت: احترام به شهدا تاریخ و زمان خاصی ندارد بلکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا علاوه بر نشر آثار خوب معنوی اثرات مادی و دنیوی خوبی نیز برای مردم جامعه در پی ‌دارد.

مهدی در ادامه تصریح کرد: شهدا در وصیتنامه خود ما را به اطاعت از ولایت‌فقیه و پاسداری از خون شهدا، برپا داشتن نماز و رعایت حجاب سفارش کردند، نگذاریم این انقلاب که خون‌‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده است صدمه ببیند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ایراد سخنرانی ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون روز شهدا، همایش پیاده‌روی، بازدید از خانواده‌های شهدا، دیدار کارکنان بنیاد شهید با استاندار، نماینده ولی‌فقیه و در شهرستان‌ها امام جمعه و فرماندار، تجلیل از 22 خانواده شهید ورزشکار را از برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در استان عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که همایش پیاده‌روی 23 اسفند ماه به مناسبت روز شهدا با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی، فرمانداری‌ها و با حضور آحاد مردم در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم دین خود به شهدا را ادا کنیم.

 

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول