اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز شهدا صورت می‌گیرد

رونمایی از نخستین نقاشی دیواری عکس شهدا در قوچان

رئیس بنیاد شهید قوچان گفت: همزمان با 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام(ره) از نخستین نقاشی دیواری در قوچان که منقش به عکس پنج سردار شهید این شهرستان است، رونمایی خواهد شد.

رونمایی از نخستین نقاشی دیواری عکس شهدا در قوچان

علی اصغر برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است که همزمان با این روز از نخستین نقاشی دیواری در قوچان که منقش به عکس پنج سردار شهید این شهرستان بوده رونمایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از انجام این امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح اجتماع است، تصریح کرد: این نقاشی بر روی دیوار سیلوی گندم که در مسیر میدان آزادی و بلوار امام رضا(ع)‌ قرار دارد نقاشی شده که در معرض دید تمام مسافران و مجاوران خواهد بود.

برهانی اضافه کرد: این نقاشی در ابعاد 30 در 40 متر با هزینه‌ای بالغ بر 42 میلیون تومان با نظارت و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران قوچان کشیده شده است.

وی با بیان اینکه برای سالروز تأسیس بنیاد شهید 6 عنوان برنامه پیش‌بینی شده گفت: بازدید از منازل شهدا توسط مسئولان، حضور در گلزار شهدا، برگزاری دعای ندبه خانواده معظم شهدا در بنیاد شهید، کوهپیمایی خانوادگی جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه و حضور در مسجد جامع امام خمینی(ره) همزمان با شب گرامیداشت شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول