اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

افزایش رفاه عمومی و حل معضل بیکاری هدف فاز بعدی هدفمندی است

استاندار اصفهان گفت: افزایش رفاه عمومی و حل معضل بیکاری هدف فاز بعدی هدفمندی است.

افزایش رفاه عمومی و حل معضل بیکاری هدف فاز بعدی هدفمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمایی ائمه جمعه استان در خصوص اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: بر اساس تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 کشور، دولت موظف شد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را از سال آینده اجرا نماید.

استاندار اصفهان افزود: اگرچه در قانون بودجه 1392 ظرفیت‌های قانونی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها پیش‌بینی شده بود ولی دولت تصمیم گرفت در سال 1393 با دقت و تدبیر بیشتر آن را اجرا کند.

وی از توصیه مقام معظم رهبری و مراجع دینی برای اجرای کامل هدفمندی یارانه‌ها سخن گفت و افزود: همه مسئولین بر اجرای کامل آن در فازهای مختلف اصرار دارند.

زرگرپور با بیان اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها،  شش هدف کلی را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: اصلاح بخشی از اقتصاد کشور و افزایش رفاه عمومی از طریق گسترش بیمه‌ها و حل معضل بیکاری از اهداف فاز دوم هدفمندی است.

وی، گسترش چتر حمایت‌های دولت در خصوص بیمه‌ها، اصلاح الگوی مصرف، توسعه حمل و نقل و کارآمد نمودن بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر اهداف فاز دوم هدفمندی برشمرد.

استاندار اصفهان از ائمه جمعه خواست تا مردم را نسبت به اهداف و فواید فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توجیه نموده و از آن حمایت نمایند.

وی اذعان داشت: مسئولان تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر فاز دوم این طرح به کار می‌بندند و از شما در خصوص حمایت و یاری در این راستا انتظار دارند.

زرگرپور با اشاره به اینکه به منظور هماهنگی جهت اجرای دقیق و مطلوب مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها 7 کمیته در این خصوص تشکیل شده است، بر ضرورت نظارت، هماهنگی، تشکیل کمیته‌های ذیربط و آسیب شناسی طرح مذکور تأکید نمود.

وی افزود: کمیته‌های تنظیم بازار، حمل و نقل و سوخت، تبلیغات و اطلاع رسانی، کشاورزی، صنعت و امنیتی و انتظامی از جمله‌ این کمیته‌ها است.

زرگرپور خاطرنشان کرد: کمیته هماهنگی  نیز با ریاست استاندار و عضویت رؤسا و دبیران 7 کمیته اجرایی جهت بررسی عملکرد کمیته‌ها و هماهنگی هر چه بهتر در اجرا، تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش؛ در این گردهمایی با حضور دیگر مسئولین اجرایی استان در خصوص موارد مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله کمبود آب و لزوم صرفه‌جویی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول