اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس اعلام کرد:

تصویب 5 هزار میلیارد از محل هدفمندی برا‌ی بیمارستان‌ها‌

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: 5 هزار میلیارد تومان از محل 10 درصد هدفمندی برای بیمارستان‌ها مصوب شد.

تصویب 5 هزار میلیارد از محل هدفمندی برا‌ی بیمارستان‌ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود پزشکیان عصر امروز در مراسم روز پرستار در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران با بیان اینکه الان هم اوضاع و احوال خوب نیست بیان داشت: کسانی که پول ندارند گرفتار هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: شغل پرستاری را انتخاب کردیم تا به گرفتاری‌ها پاسخ دهیم و براساس این نگاه، شغل ما شغلی نیست که بتوان از آن گذشت.

وی با بیان اینکه وظیفه ما پاسخگویی به مردم است تصریح کرد: کسی که پول دارد به ما نیازمند نیست هنر این است به فکر کسانی باشیم که اگر پولی در جیبشان نیست دستشان را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه وقتی دولت احمدی‌نژاد برسرکار آمد به ما گفتند برو و آنجا هم که گفتیم بگذارید کمکتان کنیم به ما اجازه ندادند افزود: لاجرم به دنبال شغل تخصصی خود رفتم و در این مدت درآمد من بیشتر از زمانی بود که در دولت بودم.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه که امسال 3 هزار میلیارد تومان را به بخش سلامت محرومان و روستاییان اختصاص داده‌ایم گفت: با این پول این بخش از جمعیت کشورمان لازم نیست برای مشکلات خود پیش کسی سر خم کنند چون قانونی لحاظ کردیم که فقرا هم دیده شوند.

پزشکیان با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان از محل 10 درصد هدفمندی برای بیمارستانها مصوب شد تا کسانی که بیماری سرطان و بیماری‌های خاص دارند از این محل استفاده کنند و مجبور نباشند خانه و دارایی‌های خود را بفروشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌عدالتی در سیستم بهداشت و درمان رنج‌آور است افزود: این سیستم بی‌عدالتی را باید متوقف کرده و قانون را اجرا کنیم.

وی بیان داشت: ما به عنوان جامعه سلامت اگر انسان هستیم وظیفه داریم به دردمندان کمک کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: رضایت مردم شرط اصل خدمت است.

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول