اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سلیقه‎ای عمل نکند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سلیقه‎ای عمل نکند.

دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سلیقه‎ای عمل نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در جمع مردم شهرستان گرگان ضمن انتقاد از رفتار دوگانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: دو روزنامه‎ای که از مذاکرات هسته‎ای انتقاد کردند دبیرخانه آنها را به دادگاه فرستاد چون طبق مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کسی نباید مذاکرات هسته‎ای را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه حبس سران فتنه نیز مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، تصریح کرد: اما مرتبا می‎بینیم روزنامه‎های طرفدار دولت بحث آزادی سران فتنه را مطرح می‎کنند اما چرا از گل نازک‎تر به آنها گفته نمی‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مصوبات شورای عالی امنیت ملی، محترم است، خاطرنشان کرد: رفتار دوگانه دبیرخانه درست نیست، اگر قرار است برخوردی صورت بگیرد باید عادلانه باشد.

موفقیت دولت یازدهم آرزوی قلبی ما است

طاهری با اشاره به شعار آزادی بیان که برخی آن را مطرح می‎کردند، ادامه داد: امروز می‎بینیم آزادی بیان برای کسانی است که با دولت مخالفت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت دولت یازدهم آرزوی قلبی ما است، گفت: ته دلمان می‎خواهد این دولت در حل مشکلات اقتصادی مردم موفق باشد چون آسایش مردم برای ما مهم است.

طاهری یادآور شد: همین قدر که چهار تا تذکر می‎دهیم آقایان عَلَم بلند می‎کنند که مجلس بعدی باید مجلس اعتدال باشد، گرچه هنوز تا مجلس بعدی دو سال فاصله است و مردم در این باره تصمیم‎گیری خواهند کرد.

اصل هدفمندی یارانه‌ها کار بزرگی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان در مجلس بدون ترس حرف‎های خود را می‎زنند، گفت: خادمان شما در خانه ملت تکلیفی دارند که باید به آن عمل کنند ما دلمان می‎خواهد دولت به فکر مردم باشد.

طاهری در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها گفت: اصل هدفمندی کار بسیار بزرگی است که باید به نتیجه برسد، در مرحله اول هدفمندی یارانه‎ها خوب شروع شد اما به مصوبه دولت عمل نشد.

وی با بیان اینکه دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید به کشاورزی و تولید کمک کند، خاطرنشان کرد: الان نگران هستیم نکند دولت مانند سبد کالا در هدفمندی یارانه‎ها به سلیقه خودش عمل کند.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت به آنچه در هدفمندی یارانه‎ها که کمک به صنعت و کشاورزی است عمل کند.

انتهای پیام/83001/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول