اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

قانون هدفمندی یارانه‌ها، جراحی بزرگ اقتصادی کشور است

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها، جراحی بزرگ اقتصادی کشور است.

قانون هدفمندی یارانه‌ها، جراحی بزرگ اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در نشست مشترک شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اداری شهر و روستای شهرستان ورامین گفت: هدفمندی یارانه‌ها، قانونی است که دولت الزام به اجرای دقیق و اصولی آن را دارد و یقیناً دولت تدبیر و امید با درایت مرحله دوم این قانون را اجرا می‌کند.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: قانون هدفمندی یارانه‌ها، جراحی بزرگ اقتصادی کشور است که شاید اجرای آن سخت باشد ولی قطعاً در دراز مدت اثرات بسیار مثبتی بر اقتصاد کشور بر جای خواهد گذاشت.

وی در ادامه افزود: نگرش جدید دولت بر مسائل اقتصادی و اجرای همراه با درایت قانون هدفمندی یارانه‌ها سبب می‌‌‌شود که بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شده و آینده‌ای همراه با روشنی در انتظار ایران اسلامی است.

خوانساری بیان داشت: یکی از مهمترین نواقص مشهود اجرای مرحله اول قانون هدفمندی یارانه‌ها، عدم اختصاص سهم یارانه بخش صنعت بود که این امر بسیاری از مشکلات جامعه را به بار آورد که یقیناً دولت تدبیر و امید با رفع این مشکل، باعث رشد و پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور می‌شود.

رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌های شهرستان ورامین افزود: امروز همه وظیفه دارند تا دولت را در اجرای صحیح و اصولی این قانون یاری رسانند، برای رفع مشکلات همه افراد باید دست به کار شوند و با یاری رساندن به دولت از موج سواری بدخواهان نظام جلوگیری کنند.

خوانساری عنوان کرد: خوشبختانه دولت با پیش‌بینی‌های لازم، تمهیدات لازم جهت اجرای این قانون را در نظر گرفته است و مسئولان نیز باید با هماهنگی بیشتر، القاء منفی دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهند گرانی در جامعه شایع شود.

فرماندار شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در تمامی ابعاد علیه ایران اسلامی جبهه تشکیل داده ولی یقیناً مردم ایران اسلامی با صبر و استقامت بر تمام تهدیدات دشمنان فائق آمده و این بار نیز از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/2462/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول