اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

اصناف در اجرای فاز دوم هدفمندی مشارکت داشته باشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها نمایندگان اتاق اصناف باید با مشارکت دادن اتحادیه‌های صنفی ذیربط در موضوعات هدفمندسازی یارانه‌ها حضوری جدی داشته باشند.

اصناف در اجرای فاز دوم هدفمندی مشارکت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، محمد محمدپور عمران در نشست با دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و هم‌اندیشی نمایندگان اتاق اصناف استان اظهار داشت: اصناف مجموعه‌ای در کانون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور هستند و با حضور موثر خود در جامعه می‌توانند به فضای کسب و کار رونق ببخشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: اصناف در مقابله با سودجویی‌های احتمالی، کمک و یاری به دولت برای تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم نقش بی‌بدلیلی را می‌توانند ایفا کنند.

محمدپور اصناف را به عنوان یک تشکل مردم‌نهاد و سرمایه‌های معنوی و اجتماعی خواند و گفت: باید مشکلات جامعه بزرگ اصناف را به تفکیک موضوعاتی که دارند بررسی و برطرف کرد.

وی ساماندهی بازار، قانون‌مند شدن ضرایب مالیاتی، تعیین تعرفه‌های صنفی و عوارض تعیین کسب و پیشینه را مهم‌‍ترین دغدغه‌های خانواده اصناف دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و نقش اصناف اظهار داشت: در اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها نمایندگان اتاق اصناف باید با مشارکت دادن اتحادیه‌های صنفی ذیربط در موضوعات هدفمندسازی یارانه‌ها حضوری جدی داشته باشند.

محمدپور با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار و طرح تشدید نظارتی ایام پایانی سال و شب عید تصریح کرد: اصناف گزارش اقدامات عملیاتی خود را درباره تنظیم بازار ایام پایانی سال به طور مرتب به سازمان و اداره شهرستان‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول