اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس مطرح کرد

سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی ظهر امروز در همایش شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای نظارتی استان قزوین، سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

وی افزود: فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان شهرستان آبیک، فعالیت‌های سالمی بوده و مشکل کلاهبرداری، انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

مرمت هتل ایران قزوین

این مسئول از مذاکره شهرداری قزوین با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان برای احیا، مرمت و بازسازی هتل ایران واقع در خیابان پیغمبریه این شهر خبر داد و گفت: شهرداری قزوین برای این تحقق این مهم با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان وارد مذاکره شده و در آینده نزدیک این قرارداد منعقد می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با احداث مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی پردیس‌بان در شمال آزادراه اتوبان قزوین ـ کرج که در شهرستان آبیک است، تحولی شگرف در این شهرستان ایجاد می‌شود.

محمدی اضافه کرد: مجموعه بزرگ پردیس‌بان شامل امور رفاهی، تفریحی، ورزشی، فرهنگ، صنعتی، تجاری و بازرگانی است و شهرستان آبیک به دلیل نزدیکی به استان‌های تهران و البرز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی یادآور شد: سوابق سرمایه‌گذاران پردیس‌بان سوابق روشن و شفافی است و تاکنون سوء سابقه از سوی این شرکت گزارش نشده است.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول