اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی

رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در قزوین برگزار شد

رزمایش آمادگی و اقتدار پلیس با حضور جمعی از مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم رزمایش آمادگی و نمایش اقتدار پلیس ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم که همزمان با ایام پایانی سال به اجرا درآمد، ایوب رحیمی منفرد معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در سخنانی با تقدیر از عملکرد پلیس در سال جاری اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از بازوهای توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و حفظ امنیت مردم در داخل کشور به عهده این نیرو است.

وی افزود: همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی موجب حفظ هرچه بهتر امنیت در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین امنیت اجتماعی را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها برای انسان دانست و ابراز امیدواری کرد که پلیس استان با توانمندی خود به ویژه در روزهای آخر سال و ایام نوروز، جامعه را برای متخلفان ناامن کرده و آسایش مطلوبی برای مردم به ارمغان بیاورد.

رحیمی بیان کرد: کاهش وقوع جرم در استان موجب افزایش امیدواری مردم به نظام می‌شود و شایسته است از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین به دلیل حضور مؤثر و فعال در عرصه ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی شود.

در این مراسم سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در سخنان کوتاهی بر همکاری پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان و کاهش جرایم تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول