اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

بخش خصوصی نسبت به پرداخت حقوق معوقه کارگران اقدام کند

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، از بخش مسئولان خصوصی انتظار می‌رود نسبت به پرداخت حقوق معوقه کارگران اقدام کنند.

بخش خصوصی نسبت به پرداخت حقوق معوقه کارگران اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی ظهر امروز در سومین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 43 واحد صنعتی مشکل‌دار در استان قزوین وجود دارد که کارگران 20 واحد صنعتی حدود پنج ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه دو هزار کارگر در 43 واحد صنعتی مشکل‌دار استان فعالیت می‌کنند، می‌توان گفت دو هزار خانوار در روزهای پایانی سال و در آستانه فرارسیدن سال نو که بیشتر آنان از خانواده‌های پرجمعیت به شمار می‌روند با مشکل مالی روبرو شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین بیان کرد: با تنگناهای اقتصادی و مشکلاتی که در بازار وجود دارد تأمین مایحتاج اولیه خانواده برای کارگرانی که پنج ماه حقوق دریافت نکرده‌اند بسیار سخت است.

صادقی‌نیارکی تصریح کرد: بنابراین از مسئولان بخش خصوصی انتظار می‌رود در روزهای پایانی سال بخشی از حقوق معوقه کارگران را پرداخت کنند تا قسمتی از مشکل اقتصادی دو هزار خانوار که سرپرستان آنان کارگران بخش خصوصی هستند، برطرف شود.

وی اضافه کرد: به دلیل تنگناهای اقتصادی که کارخانه‌داران نیز با آن روبرو هستند، توقعی در خصوص پرداخت تمام معوقه‌های کارگران وجود ندارد اما اگر بخشی از این معوقه پرداخت شود، قطع ‌یقین مشکلات این افراد تاحدی مرتفع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین عنوان کرد: از مسئولان استان نیز انتظار می‌رود در روزهای باقی مانده از سال به مشکلات بخش خصوصی رسیدگی کرده و راهکار مناسبی برای رفع آن ارائه دهند.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول