اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقتصاد مقاومتی باید دغدغه مردم و مسئولان باشد و به صورت حماسه اقتصادی درآید و ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی هستیم.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با تبریک میلاد زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) قهرمان فصاحت، بلاغت، عطوفت و مهربانی است.

وی با تبریک روز پرستار ابراز داشت: پرستاران در درمان بیمار نقش محوری و مهمی را ایفا می‌کنند و ما قدردان زحمات آنها هستیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اجلاسیه خبرگان رهبری افزود: اهمیت جایگاه خبرگان رهبری و وظیفه آن بر کسی پوشیده نیست و نگاه دشمنان از درون و بیرون به این جایگاه از سر جهل و نادانی است.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال امام خمینی (ره) با انتخاب مقام معظم رهبری انتخاب به جا و شایسته‌ای را انجام داد.

وی اقتصاد مقاومتی را تضمین‌کننده رشد و شکوفایی کشور خواند و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید دغدغه مردم و مسئولان باشد و به صورت حماسه اقتصادی درآید و ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی هستیم.

خطیب جمعه رفسنجان اذعان داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس با اقتدار در رفسنجان برگزار شد و دوربین های دشمن باید این رزمایش را به خوبی گرفته باشد.

رمضانی‌پور با تاکید بر رعایت مقررات و حدود گفت: برخی مواقع از اجرای حدود سرباز زده می‌شود که دستگاه قضایی باید در برابر بی‌قانونی کوشاتر باشد.

وی با اشاره به شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بر حفظ حرمت ایام فاطمیه در عید نوروز تاکید کرد و ابراز داشت: سال جدید را با بهره‌گیری از آموزه‌های زندگی حضرت زهرا (س) آغاز کنیم.

امام جمعه رفسنجان خواستار برداشتن موانع از سر راه ازدواج‌ها شد و عنوان کرد: آموزش و پرورش نباید از حضور دانش‌‌آموزان متأهل در مدارس روزانه جلوگیری کند.

رمضانی‌پور به بی‌ارزشی دنیا اشاره کرد و گفت: کسانی ضرر می‌کنند که زندگی دنیایی را بر آخرت ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول