اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

تولیدکنندگان در صف اول اقتصاد مقاومتی هستند

استاندار مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران در صف اول مقابله با تحریم‌ها و اقتصاد مقاومتی هستند.

تولیدکنندگان در صف اول اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی بعد از ظهر امروز در نشست ملاقات مردمی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌باشند، این تولیدکنندگان هستند که می‌توانند با چرخش چرخ‌های اقتصاد توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند که ما وظیفه داریم از این عزیزان حمایت کرده و مشکلات آنان را برطرف سازیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه کارآفرینان و تولیدکنندگان، اصلاح‌گران عرصه اقتصادی هستند، خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین نقدینگی است، بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی باید حداکثر همکاری را برای رفع مشکلات واحدها داشته باشند.

مقیمی ادامه داد: در حال حاضر مهمترین رسالت کارآفرینان و صنعتگران ایجاد و حفظ اشتغال در کنار تقویت دانش فنی و تولید ثروت است که نقش موثری در پویایی اقتصاد کشور دارد.

وی گفت: بانک‌ها و مراجع خدماتی در صورتی که قادر به حمایت از تولیدکنندگان نیستند، باید مسایل را شفاف و بی‌پرده بیان کنند تا بتوان از طریق دیگر به آنان کمک کرد.

استاندار مرکزی در نشست با تعدادی از شهروندان به مشکلات آنان در حوزه‌های معیشتی، کشاورزی، مدیریت شهری، اصناف، حقوق شهروندی، تعارض‌های زیست محیطی و... رسیدگی کرد.

انتهای پیام/87006/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول