اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست.

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: تبلیغ معارف دینی در قرآن کریم به‌عنوان یکی از بهترین اعمال شناخته شده است و مبلغان به این دلیل از مقام و جایگاه رفیعی برخوردار شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان هستند تبلیغ دین و ارزش‌های نشات گرفته از آن به دلیل مقابله با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

اهرمی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی ابزار مهمی در جنگ نرم علیه نظام سلطه و سر مشق مهم مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و دور اندیشی فرمان اجرای اقتصاد مقاومتی را صادر کردند و این موضوعی است که باید هم و غم دلسوزان نظام شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با تحریم‌هاست و باید همه در عمل به منویات مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشند.

اهرمی یادآور شد: علاوه بر مسئولان، همه مردم باید در اطاعت از این امر به مقام عظمای ولایت لبیک بگویند و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی بیان کرد: در سال جاری در راستای ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن هیئت‌های مذهبی اهتمام جدی داشتیم و بحمدالله به نتایج خوب و قابل قبولی نیز رسیدیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در تمام شهرها و روستاهای کنگان شاهد برپایی مراسمات مذهبی و دینی با کیفیت بسیار خوبی بودیم که سال آینده این مراسمات با کیفیت بالاتری اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول