اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

اقتصاد مقاومتی سبب اقتدار سیاسی می‌شود

نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه نقطه اوج حماسه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری رقم خورد، گفت: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اثرات مثبت اقتصادی، اقتدار سیاسی را نیز در پیش دارد.

اقتصاد مقاومتی سبب اقتدار سیاسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری ‌فارس از خوسف، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای‌ اداری این شهرستان ضمن اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری و توجه ویژه مسئولان و مردم به محرومان در آستانه سال جدید و گرامیداشت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: مجموعه کمیته امداد در سطح کشور از لحاظ کاری و ارزشی بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های ارزنده این نهاد حرکت به سمت رویکرد خودکفایی و اشتغال‌زایی برای جامعه هدف کمیته امداد بوده که قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای ‌اسلامی ضمن تبریک آغاز هفته منابع‌ طبیعی و ضرورت حفظ این نعمت خدادادی گفت: اگر در این موضوع فرهنگ‌سازی صورت نگیرد طی سال‌های آینده در بحث زیست‌محیطی دچار بحران می‌شویم.

عبادی با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال حماسه ‌سیاسی‌ و اقتصادی از جانب رهبر معظم‌ انقلاب اذعان داشت: در سال 92 حماسه سیاسی مدنظر مقام‌ عظمای ‌ولایت با حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن محقق شد.

وی ادامه داد: حماسه اقتصادی نیز در حال تحقق است و نقطه اوج این حماسه نیز با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری رقم خورد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کشور ما در منطقه حساسی قرار دارد که شاهد بحران‌های بین‌المللی است، کشور ما نیز به واسطه اسلامی بودن و پشتوانه عظیم مردمی و به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری داهیانه ایشان از قدرت بسیار بالایی در منطقه برخوردار می‌باشد که در تضاد با منافع کشورهای غربی و استکبار است.

عبادی متذکر شد: این تضاد سبب شده تا همواره دشمنان این نظام مقدس با بهره‌گیری از هر شیوه و روشی درصدد ضربه‌زدن به این انقلاب و نظام برآیند، پس باید اقتصاد ما برخلاف اقتصادهای جهانی، نگاه به داخل داشته تا در صورت بروز بحران دچار آسیب نشود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اثرات مثبت اقتصادی، اقتدار سیاسی را نیز درپیش دارد.

انتهای پیام/69020/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول