اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهزیستی ارومیه خبر داد

بیمه شدن 230 زن سرپرست خانوار توسط بهزیستی در ارومیه

مدیر بهزیستی ارومیه گفت: امسال 230 زن سرپرست خانوار توسط بهزیستی ارومیه از مزایای بیمه بهره‌مند شدند.

بیمه شدن 230 زن سرپرست خانوار توسط بهزیستی در ارومیه

سعید فریور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تعدادی از زنان سرپرست خانوار که زیرپوشش بهزیستی هستند از مزایای بیمه بهره‌مند شدند، به طوری که حق بیمه آنها توسط این مجموعه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه این افراد به صورت فصلی به مبلغ 300 میلیون ریال می‌شود، ادامه داد: بهزیستی با مشارکت خیران در راستای بهینه‌سازی شرایط زندگی و کاهش مشکلات قشرهای آسیب‌پذیر جامعه گام برمی‌دارد.

فریور به پرداخت کمک‌هزینه دانشجویی، تحصیلی، ودیعه مسکن و درمان همچنین پرداخت کمک هزینه زندگی به خانواده‌های دارای چندقلو اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 580 میلیون ریال در این موارد هزینه شده است.

وی به توزیع 5 هزار و 700 قوطی شیر خشک برای کودکان نیازمند و معلول زیرپوشش اشاره کرد و گفت: تعامل افراد نیکوکار منجر به این می‌شود که مسیر خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت هموار شود.

رئیس بهزیستی ارومیه به اعزام همه‌ساله تعدادی از مددجویان زن سرپرست خانوار و فرزندان به اردوهای مختلف اشاره کرد و گفت: این اردوها در قالب‌های آموزشی، تفریحی و ورزشی طراحی و به اجرا درمی‌آید.

وی با اظهار به اینکه طرح پایش پرونده‌ها نیز به اجرا درمی‌آید، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات هدفمند به جامعه زیرپوشش به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/61002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول