اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

افزایش 40 درصدی بودجه بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور؛ سازمان بهزیستی اولین و آخرین دستگاهی است که بالای 40 درصد در بودجه رشد داشت.

افزایش 40 درصدی بودجه بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همایون هاشمی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی توسکستان اظهار داشت: در آینده خدمات سازمان بهزیستی توسعه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در سنوات گذشته قاب بهزیستی را مصادره کردیم در حالی که بهزیستی متعلق به آحاد مردم است، کمک به ایتام، معونت خانواده‎های بی‎سرپرست و حضور در بین آنها به عنوان یک اصل لایتغیر است.

مسئولیت اجتماعی باید به معنای واقعی اتفاق بیفتد

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: باید مسئولیت اجتماعی را پیوند به آموزه‎های دینی بزنیم، کشورهای توسعه نیافته به این سمت حرکت کردند و موفق شدند.

هاشمی از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست تا با ارائه طرح و ایده تلاش کنند تا مسئولیت اجتماعی به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: این کار برکاتی دارد چنانچه خلاءهای بودجه‎ای انباشته می‎شود و نیاز به توجه همیشگی به خزانه دولت نخواهیم داشت.

به معیشت معلولان توجه بیشتری خواهد شد/ بهزیستی عنوان «مدیریت سبز» را از اتحادیه اروپا دریافت کرد

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه گلستان انباشتگی از کارهای ناشده دارد، تصریح کرد: این قول را خواهم داد که گلستان با توجه به شاخص‎هایی که دارد را مورد توجه ویژه قرار داده و خواهیم داد.

هاشمی با تاکید بر اینکه به معیشت معلولان توجه بیشتری خواهد شد، افزود: شاید 20 درصد استان‎هایی که نسبت به رشد جمعیتی در حوزه رفاهی خوب رشد نکردند توجه ویژه‎ای خواهیم کرد، از روزی که آمدیم سعی شد تا انحراف از چپ و راست در بودجه به مقصد برسد.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه بودجه هوشمند عمل می‎کنیم، اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی را در حوزه رفاه اجتماعی که همان اقتصاد هوشمند است منطبق با شرایط سخت و بهره‎وری بالا ترسیم خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی در پایان متذکر شد: از سوی اتحادیه اروپا سازمان بهزیستی بدون اینکه ریالی هزینه کند به عنوان دستگاه برتر «مدیریت سبز» انتخاب شد.

انتهای پیام/83001/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول