اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مردم از قافله جشن نیکوکاری عقب نمانند

امام جمعه خوی ضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری، گفت: مردم از قافله جشن نیکوکاری عقب نمانند.

مردم از قافله جشن نیکوکاری عقب نمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری پیش از ظهر امروز در حاشیه جشن نیکوکاری در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد در خوی، اظهار داشت: کمک به مردم محروم و نیازمند از جمله کارهای خیر با ارزش است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم جشن نیکوکاری، با استناد به آیات و روایات از ائمه معصومین علیهم‌السلام بر اهمیت حضور در این مراسم تأکید کرد و گفت: کمک به محرومان و نیازمندان جامعه در کاهش فاصله طبقاتی جامعه و رفع محرومیت در اقشار کم‌درآمد جامعه موثر است.

موسوی شکوری ضمن اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد در 14 اسفند ماه، به رسالت سنگین آن در رفع نیازهای فقرا اشاره کرد و گفت: این نهاد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی جامعه تاکنون به خوبی بر وظایف خود در این راستا عمل کرده است.

امام جمعه خوی همچنین در حاشیه این مراسم به دیگر مصادیق احسان و نیکوکاری نیز اشاره کرد و گفت: نیکی به والدین، همسایگان و خویشاوندان، اخلاص در عمل و دلجویی از اقشار محروم و به ویژه ایتام نیز در زمره اعمالی است که در دین مبین اسلام بر آنها تأکید شده است.

موسوی شکوری همچنین با اشاره به مشارکت مردم خیر شهرستان خوی در انجام کارهای خداپسندانه، گفت: امید است تا پایان زمان این جشن بزرگ ملی، عموم شهروندان به اندازه توان خود در این جشن شرکت کنند و در شاد کردن دل‌های خانواده‌های بی‌بضاعت در آستانه سال نو سهیم باشند.

گفتنی است جشن بزرگ نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در مدارس استان آغاز شده و امروز در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح معابر و خیابان‌های پرتردد برگزار شده و مراسم اختتامیه آن فردا در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول