اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو اعلام کرد

برپایی 9 پایگاه در ماکو برای دریافت هدایای جشن نیکوکاری

فرماندار ماکو گفت: 9 پایگاه ثابت و سیار در ایام جشن نیکوکاری برای دریافت هدایای اهدایی از سوی مردم در ماکو مستقر شده‌اند.

برپایی 9 پایگاه در ماکو برای دریافت هدایای جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید احمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم جشن نیکوکاری که در ماکو برگزار شد، اظهار داشت: جشن نیکوکاری از جشن‌های سنتی و معنوی ایرانیان است که از قدیم الایام در فرهنگ آن‌ها ریشه کرده است.

وی افزود: می‌توان کمیته امداد را به عنوان اصلی‌ترین نهاد در کاهش نیازمندی‌های مددجویان یاد کرد.

احمدیان تصریح کرد: کمیته امداد که یادگار امام خمینی (ره) است بایستی با دلسوزی‌های بیشتر مسئولان در رسیدن به اهداف خویش که همان حمایت از قشر مستضعف جامعه است گام بردارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در رفع نیازهای محرومان جامعه، خاطرنشان کرد: برنامه‌های اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با استفاده از پرداخت وام‌های خودکفایی است که این فعالیت در شهرستان ماکو تا 95 درصد نتیجه‌بخش بوده است.

احمدیان اعلام کرد: جشن ملی و معنوی بزرگ نیکوکاری روز گذشته در مدارس شهری و روستایی ماکو آغاز شده و امروز نیز در پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در حال برگزاری است.

فرماندار ماکو اظهار داشت: تعداد شش پایگاه ثابت شهری و سه پایگاه سیار در روستاهای ماکو برای جمع‌آوری و دریافت هدایای مردمی مستقر شده‌اند.

وی آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، بسیج، بنیاد مسکن، شهرداری، تربیت بدنی و ... را از جمله ارگان‌هایی عنوان کرد که در برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: به دلیل همزمان شدن جشن نیکوکاری با روز درختکاری، تعدادی نهال توسط منابع طبیعی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت تا در پایگاه‌های مستقر شهری در 15 اسفند ماه در بین مردم نیکوکار توزیع شود.

انتهای پیام/61007/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول