اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد

ایجاد 150 پایگاه جشن نیکوکاری در میادین عمومی کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان از ایجاد 150 پایگاه جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای استان خبر داد و گفت: در مجموع بیش از یک‌هزار و 250 پایگاه ثابت و سیار در استان ایجاد شده است.

ایجاد 150 پایگاه جشن نیکوکاری در میادین عمومی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه جشن نیکوکاری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد:‌ کمک‌های مردمی در یک‌هزار و 250 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این استان جمع‌آوری می‌شود.

موسی‌نژاد با بیان اینکه یک‌‌هزار و 100 پایگاه از این تعداد در مساجد ایجاد شده است، گفت: 20 پایگاه بسیج و 130 پایگاه کمیته امداد در میادین و معابر عمومی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیّر استان است.

وی تصریح کرد: فردا 16 اسفندماه نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم متدین و نوع‌دوست استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان هدف‌گذاری امسال کمیته امداد در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را 700 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب جامعه نوع‌دوست استان پیش‌بینی ما تحقق 100 درصدی تعهدات است.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ کارکنان کمیته امداد امام خمینی جزو نخستین نفراتی بودن که در جشن نیکوکاری امسال شرکت کرده و یک تا چند روز کاری خود را به این برنامه ملی و نوع‌دوستان هدیه کرده‌اند.

کمک 40 میلیونی خیر کردستانی به جشن نیکوکاری

وی با بیان اینکه استقبال عمومی مردم با توجه به آمارگیری‌ها و اعزام نمایندگانی به شهرستان‌های مختلف استان قابل تقدیر بوده است، بیان کرد: یک خیر نیکوکار 40 میلیون تومان به جشن نیکوکاری اهدا و بیمارستان تامین اجتماعی و بسیج 3 روز به صورت رایگان به مددجویان خدمات ارائه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: خوشبختانه با تاکیدات استاندار کردستان تمام فرمانداران سراسر استان از تمام امکانات و تجهیزات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌ این جشن بهره‌ گرفته شده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: بسترهای لازم برای هدایت هدفمند کمک‌های خیرین به سمت نیازمندان واقعی در استان فراهم است که امیدواریم با مشارکت خیرین شاهد توانمندسازی محرومین جامعه باشیم.

وی در مورد توزیع کمک‌های جمع‌اوری شده جشن نیکوکاری اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده سطح مدارس بدون دخل و تصرف امداد به محض واریز به حساب این نهاد در کمتر از 24 ساعت به حساب آموزش و پرورش بازگشت و در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: کمک‌های مردمی پایگاه‌های امداد نیز براساس برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به بانک اطلاعاتی این نهاد تا قبل از آغاز سال نو در بین مددجویان و نیازمندان زیرپوشش توزیع می‌شود.

موسی‌نژاد با بیان اینکه نوآوری در برگزاری این جشن ملی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: به همین منظور فرم‌های نظرسنجی در بین مردم توزیع و براساس آن برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

وی گفت: امسال نیز کمیته امداد امام خمینی استان با طراحی چادر پایگاه‌های جدید به نوعی در برگزاری جشن نیکوکاری امسال تنوع ایجاد کرده است.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول