اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان مطرح کرد

توزیع 196 هزار قلک و پاکت جشن نیکوکاری در کردستان/تحقق 82 درصدی تعهدات

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از توزیع 196 هزار قلک جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان استان خبر داد.

توزیع 196 هزار قلک و پاکت جشن نیکوکاری در کردستان/تحقق 82 درصدی تعهدات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی استان در سنندج، با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب مسئولان، والدین و دانش‌آموزان از این جشن ملی در سطح استان اظهار کرد: 196 هزار قلک و پاک جشن نیکوکاری امسال در بین دانش‌آموزان توزیع شده است و دیروز با مشارکت قابل توجه مسئولان زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نیز به صدا در آمد.

به گفته وی، بیش از 100 هزار پاکت، 96 هزار قلک و 10 هزار برگه تبلیغی در سطح مدارس به منظور جمع‌آوری کمک‌های والدین دانش‌آموزان توزیع و مبالغ جمع‌آوری شده در سطح مدارس نیز همانند سال‌های گذشته در کمتر از 44 ساعت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد و 205 میلیون ریال کمک‌های مدرمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته در این استان، گفت: 62 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی در سال گذشته در قالب جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان جمع‌آوری شده است.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، 2 میلیارد و 608 میلیون ریال کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری در سال گذشته به صورت کالایی و 2 میلیارد آن نیز نقدی بوده است.

رحیمی با بیان اینکه تعهد استان در جشن نیکوکاری سال گذشته جمع‌آوری 6 میلیارد و 385 میلیون ریال بود خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری این میزان کمک‌های مردمی موفق به تحقق 82 درصدی تعهدات استان در جشن نیکوکاری شده‌ایم.

به گفته وی، این میزان کمک‌های مردمی در یک‌هزار و 158 پایگاه ثابت و 34 پایگاه سیار جشن نیکوکاری در استان جمع‌آوری شد که با برنامه‌ریزی‌های مختلف تعداد پایگاه‌ها امسال رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در پایان ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم در این جشن ملی اظهار کرد: هرساله این جشن ملی با استقبال قابل توجه مردم نوعدوست و خیر کشور برگزار و زمینه رفع مشکلات نیازمندان را در آغاز سال نو فراهم می‌کند.

انتهای پیام/79002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول