اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

کمیته امداد امام خمینی سفیر رهایی جامعه از فقر است

امام جمعه موقت لنده گفت: کمیته امداد امام خمینی سفیر رهایی جامعه از فقر بوده که با حمایت و همراهی مردم به کار خود ادامه می‌دهد.

کمیته امداد امام خمینی سفیر رهایی جامعه از فقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ظهر امروز، امام جمعه موقت، بخشدار مرکزی و مسئولان شهرستان لنده از پایگاه‌های جشن نیکوکاری در شهرستان لنده بازدید کردند.

در این بازدید حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی سفیر رهایی جامعه از فقر بوده که با حمایت و همراهی مردم به کار خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت لنده افزود: حضور در جشن نیکوکاری یاری کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر و ارزشمند به مستمندان و نیازمندان جامعه است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: شور و نشاط عموم مردم برای حضور در جشن نیکوکاری برگرفته از تدین و ایمان آنها بوده چراکه این سنت حسنه در زندگی دنیوی و اخروی انسان نقش‌ به‌سزایی دارد.

وی خاطرنشان ساخت: ورود کمیته امداد به مراحل مختلف زندگی مستضعفان و نیازمندان جامعه (کار و اشتغال، مسکن، تحصیلات و ...) نیازمند تداوم همراهی عموم مردم است.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول