اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری کرمان:

روشنایی پارک‌ها و امکانات ‌شهری‌‌ کرمان تامین شده است‌

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت:‌ نظارت بر روشنایی پارک‌ها، امکانات و تجهیزات شهری‌ توسط کارکنان شهرداری کرمان انجام شده است.

روشنایی پارک‌ها و امکانات ‌شهری‌‌ کرمان تامین شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بابایی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری کرمان از دو ماه قبل فعال شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی 137 شهرداری کرمان به شکل شبانه‌روزی پاسخگوی مردم است، عنوان کرد: خط‌کشی معابر و نصب علائم رانندگی در مناطقی که ضرورت دارد‌ با کمک راهنمایی و رانندگی در حال انجام است.

بابایی افزود: بحث نظارت بر روشنایی پارک‌ها، امکانات، تجهیزات و سرویس نیز توسط کارکنان شهرداری کرمان انجام شده است.

وی عنوان کرد: توجه به نمادهای شهری و زیباسازی میدان‌های توحید، میدان شهدا و پردیسان قائم از دیگر مواردی است که شهرداری کرمان در حال انجام آن است.

مهرداد پاسیار مدیرکل راه‌آهن استان کرمان نیز در این جلسه گفت: تاکنون هیچ موردی از خرابی واگن مسافربری و یا آسیب به مسافر در قطارهای استان کرمان نداشتیم.

وی افزود: راه‌آهن استان کرمان برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد و قطارهای مختلف در مسیرهای خود در دسترسی کامل هستند.

پاسیار با بیان اینکه محدوده راه‌آهن توسط کارکنان راه‌آهن گل‌گاری و بهسازی شده است، خاطر نشان کرد: شهرداری کرمان دو بلوار منتهی به راه‌آهن کرمان را از نظر وضعیت زیباسازی فضای شهری سامان دهد.

انتهای پیام/80017/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول