به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد حضرتپور عصر امروز در جلسه کار گروه استانی دفاتر پیشخوان دولت که در سالن شماره 4 استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، اظهار داشت: شهرداری ارومیه در همکاری و تعامل با کار گروهها موفق شده بود قبل از سال 92 فقط یک خدمت به دفاتر پیشخوان دولت داشته باشد.
وی افزود: شهرداری ارومیه از ابتدای سال 92 با همکاری شرکت پست و فعالیت مستمر تعداد خدمات دفاتر پیشخوان را به هشت خدمت افزایش داده است.
شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: صدور عوارض، صدور پروانه پیشه و کسب، صدور برگه مرخصی رانندگان، صدور اکران تابلوهای تبلیغاتی، صدور برگه تردد ترافیک، از جمله خدمات دفاتر پیشخوان دولت شهرداری در سال 92 بوده است.
حضرتپور در خصوص خدمات دفاتر پیشخوان دولت شهرداری ارومیه برای مردم گفت: رزرو ملاقات با شهردار ارومیه و شارژ کارتهای اتوبوسرانی از جمله خدمات دفاتر پیشخوان دولت شهرداری ارومیه به مردم است.
وی اضافه کرد: با برنامهریزی کامل سازمان تاکسیرانی خدمات صدور دفترچه تاکسیرانی، تشکیل صندوق دفترچه تاکسیرانی و ثبت شکایات تاکسیرانی از برنامههای دفاتر پیشخوان دولت شهرداری ارومیه در سال 93 است.
شهردار ارومیه عنوان کرد: شهرداری ارومیه در خصوص صدور پروانههای ساختمانی، سه خدمت صدور و تنظیم پروانههای ساختمانی، پاسخ به استعلامات و خدمات بانکی پروانههای ساختمانی را از اهداف مهم دفاتر پیشخوان دولت شهرداری ارومیه در سال آینده برشمرد.
انتهای پیام/61007/ک20/ث3001