اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

ایجاد معاونت جدید اقتصاد و برنامه‌ریزی در شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد از برنامه‌ریزی برای ایجاد معاونت جدید اقتصادی و برنامه‌ریزی در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه قرار است تا این معاونت در شهرداری طی روزهای آینده با معرفی مسئول آن شکل بگیرد.

ایجاد معاونت جدید اقتصاد و برنامه‌ریزی در شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، روح الله براتیان عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون بودجه شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاسیس این معاونت در شهرداری برای نخستین بار انجام شده که در حوزه برنامه‌ریزی و اقتصادی مأموریت دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این معاونت عملاً تعداد معاونت‌های شهرداری بجنورد به عدد هفت می‌رسد.

شهردار بجنورد همچنین از راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری در این شهرداری خبر داد و گفت: اکنون در حال تأمین اتاق و محل فعالیت این مرکز هستیم که پیش‌بینی می‌شود تا قبل از سال جدید راه‌اندازی شود.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره عذرخواهی وی از مردم در یکی از رسانه‌ها به خاطر بروز مشکلاتی که در اجرای تقاطع غیرهمسطح بجنورد به وجود آمد، گفت: به این اقدام خود ولو اینکه در دوران مسئولیتم این پروژه اجرایی نشده است، افتخار می‌کنم.

شهردار بجنورد اجرای این پروژه را در چهارراه شهدا که از سال گذشته آغاز شده است را درست ندانست و بیان داشت: به شخصه بر این اعتقادم که این تصمیم اشتباه بوده است.

وی با اشاره به برنامه شهرداری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح دوم بجنورد در ابتدای بلوار خلیج فارس برای ارتباط کمربندی جنوبی با این سوی شهر یادآور شد: مطالعات اجرای این طرح سال آینده انجام خواهد شد و در صورت تأمین اعتبار توسط استانداری، پروژه در سال 94 اجرایی خواهد شد.

براتیان اضافه کرد: در صورت عدم تأمین اعتبارات دولتی برای این طرح که با هدف روان‌سازی ترافیک در این قسمت از شهر به اجرا گذاشته خواهد شد، اجرای آن به سال بعد از آن و از محل اعتبارات شهرداری موکول می‌شود.

وی اجرای این طرح را با کمترین خسارت به معارضین دانست و یادآور شد: با اجرا و تکمیل این پروژه ترافیک روانی را در این قسمت از شهر شاهد خواهیم بود. 

انتهای پیام/63002/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول