اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمانشاه:

شهرداری کرمانشاه 4 هزار نفر پرسنل دارد

شهردار کرمانشاه تعداد پرسنل شهرداری کرمانشاه را چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام اقدامات بهتر نیاز به ورود نیروهای جدید و متخصص به شهرداری داریم.

شهرداری کرمانشاه 4 هزار نفر پرسنل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیمان قربانی امشب در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی کرمانشاه که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: مهمانان بسیاری از کشور عراق در بخش گردشگری و توریسم درمانی پس از امنیت‌بخشی مرزهای غربی وارد کشور و استان کرمانشاه می‌شوند.

قربانی این ظرفیت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مختلف دانست و ادامه داد: شهر کرمانشاه از دو پاره تشکیل شده که رودخانه قره‌سو این دو بخش را از یکدیگر جدا کرده است.

وی کرمانشاه را دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد بیان کرد و افزود: مردم این دیار رشادت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب داشته‌اند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه سعی شده روح نشاط و شادی در شهر کرمانشاه وجود داشته باشد، گفت: بسیاری از پروژه‌ها به اعتبارات دولتی وابستگی داشته و طی دو سال گذشته مشکل رکود اعتبارات داشته‌ایم.

این مسئول به خروج وسایل نقلیه از ناوگان حمل و نقل عمومی در هر سال اشاره کرد و بیان داشت: طی سه سال گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس به کرمانشاه اختصاص نیافته است.

وی پیشنهاد کرد دولت تعرفه گمرکی را برای شهرداری حذف کند تا شهرداری به‌طور مستقیم نسبت به خرید اتوبوس برای تسهیل امور مربوط به حمل و نقل عمومی اقدام کند.

شهردار کرمانشاه تعداد پرسنل شهرداری کرمانشاه را چهار هزار نفر اعلام کرد و ابراز داشت: برای انجام اقدامات بهتر نیاز به ورود نیروهای جدید و متخصص داریم که 500 پست مصوب کاری و اداری برای شهرداری کرمانشاه وجود دارد.

قربانی به مشکلات بخش ماشین‌آلات شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و اذعان داشت: از سه سال پیش تاکنون 25 دستگاه ماشین‌آلات را تجهیز کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه به تجهیزات آبیاری بارانی نیاز داریم، سرانه فضای سبز در شهر کرمانشاه را حدودا 12 متر بیان کرد و ادامه داد: 12 درصد شهر کرمانشاه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد.

قربانی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری کرمانشاه 660 میلیارد تومان بسته شده، تصریح کرد: سازمان‌هایی درصدد اخذ مالیات از شهرداری هستند که این موضوع باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول