اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت:

کمیته امداد نقش مهمی در محرومیت‎زدایی در جنوب کرمان دارد

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی نقش به‌سزایی در محرومیت‎زدایی کشور داشته است.

کمیته امداد نقش مهمی در محرومیت‎زدایی در جنوب کرمان دارد

احمد امینی‎روش امروز در حاشیه زنگ نیکوکاری در دبیرستان دوره اول دخترانه شاهد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: امام راحل در دوران حیات خود یادگاران زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بر جای گذاشته و نهادهای بسیار ارزشمندی از جمله سپاه، بسیج، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... را تأسیس کردند.

امینی‎روش تصریح کرد: علاوه بر ایجاد نظام جمهوری اسلامی توسط ایشان نهادها و سازمان‎هایی نیز بنا شد تا بتواند در راستای حفظ و حراست از ارزش‎های نظام تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی نقش به سزایی در محرومیت‎زدایی کشور داشته است، اذعان داشت: علاوه بر محرومیت‎زدایی از مناطق روستایی و برخی از نقاط شهری توجه به مسائل اقتصادی و خودکفایی خانواده‎ها نیز سرلوحه این نهاد بوده است.

سرپرست فرمانداری جیرفت بیان داشت: امور اقتصادی افراد زیر پوشش با استفاده از تسهیلات اعطایی به آن‎ها واگذار، عملاً از چرخه مستمری‎بگیری خارج شده و به عنوان تولیدکننده در عرصه اشتغال قرار گرفته‎اند.

امینی‎روش عنوان کرد: امیدواریم با توجه به فرا رسیدن سال نو تمام دستگاه‎های اجرایی و نهادهای مردمی به همراه شهروندان هدایای خود را به کمیته امداد امام خمینی تحویل داده و دل خانواده‎های محروم و مستمند را شاد کنند.

به گزارش فارس، زنگ نیکوکاری با حضور سرپرست فرمانداری و رؤسای شورای شهر، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت در دبیرستان دوره اول دخترانه شاهد نواخته شد.

انتهای پیام/80001/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول