اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کمیته امداد کارنامه درخشان در توانمندی خانواده‌های نیازمند داشته است

استاندار اردبیل گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی کارنامه‌ای قابل قبول و درخشان در عرصه خوداتکایی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند داشته است.

کمیته امداد کارنامه درخشان در توانمندی خانواده‌های نیازمند داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در آستانه 14 اسفند روز تأسیس کمیته امداد در جمع کارکنان این نهاد حمایتی اظهار داشت: کمیته امداد جز نهادهای اولیه انقلاب بود که با درک شرایط، موقعیت و حساسیت توجه به خانواده‌های آسیب‌پذیر با دستور امام راحل شکل گرفت و ماهیتی حمایتی و پشتیبانی داشته است.

وی به کارنامه درخشان کمیته امداد در سه دهه اخیر با ورود به عرصه‌های مختلف از جمله توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی آنها اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین و محرومان به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی در قالب چنین مجموعه‌ای به ثمر نشسته و به خوبی نمایان شد.

خدابخش تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستگیری از اقشار نیازمند، نویدبخش و امیدآفرین است.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مشارکت این نهاد در بسترسازی برای اشتغالزایی گامی مفید در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و کاستن از آسیب‌های اجتماعی نیز هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه باید برای توسعه زمینه‌های رفاه عمومی در استان تلاش کنیم، اضافه کرد: کمیته امداد استان با دایر کردن کارگاه‌های مرتبط با توانمندی‌های استان از جمله فرشبافی، زنبورداری و... باید به تحقق این امر کمک کند.

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل نیز در گزارشی از برنامه‌ریزی‌های این اداره کل برای برگزاری برنامه‌های روز احسان و نیکوکاری گفت: حدود یک‌هزار و 400 پایگاه در سراسر استان آماده دریافت هدایای مردم نیک‌اندیش استان به نیازمندان هستند.

بهروز زلالی از برگزاری جشن نیکوکاری در سه روز 14، 15 و 16 اسفندماه خبر داد و بیان کرد: ‌این جشن فردا در 450 مدرسه، روز پنجشنبه در بیش از 150 پایگاه ثابت و سیار و روز جمعه نیز در جلوی مصلاهای شهرهای مختلف برگزار می‌شود که شعار امسال ما توانمندسازی خانواده‌های نیازمند با حضور پرنشاط نیکوکاران است.

وی یادآور شد:‌ امسال پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها بیش از 50 درصد افزایش یافته و به رقم دو میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول