اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

اساس اقتصاد مقاومتی کارآفرینی تخصصی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: یکی از اصول و پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی توجه جدی به حوزه کارآفرینی با نگاه مهارت‌آموزی و تخصص‌گرایی است که می‌تواند بستر ایجاد اشتغال مناسب را فراهم آورد.

اساس اقتصاد مقاومتی کارآفرینی تخصصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان مراکز آموزشی و فنی و حرفه‌ای در اردبیل اظهار داشت: در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باید امر مهارت‌آموزی، تخصص‌گرایی، بهینه‌سازی آموزش‌ها و همچنین استمرار و مداومت آموزش‌های مختلف در حرف و گروه‌های شغلی مورد توجه قرار گیرد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم یک حرکت تحولی را در رونق اقتصادی و تحول اجتماعی شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: کار آموزش فنی و حرفه‌ای یک کار فنی، تخصصی و پیچیده است و در این مسیر باید علاقمندی و رغبت جوانان به آموزش‌ها و تقویت برنامه‌های مهارت‌آموزی بیشتر شود.

صفری با اشاره به آیات 11 و 12 سوره حجرات نسبت به یادآوری حقوق مؤمنان بر یکدیگر از جمله حفظ حریم خصوصی افراد، عفو، مهربانی و داشتن حسن ظن نسبت به یکدیگر تاکید کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تغییر موجب امید به آینده و ترقی و شکوفایی سازمان‌های دانش‌محور می‌شود.

وی اضافه کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و ایجاد اشتغال در جامعه مشارکت همگانی را می‌طلبد و اگر بخواهیم تغییر و تحول، نوآوری و خلاقیت حاصل شود این به تلاش همکاران فنی و حرفه‌ای بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: آموزش فنی و حرفه‌ای همت خود را به کار گرفته تا بتواند آموزش‌های مهارتی را بهتر و شایسته تقویت کرده و بیش از گذشته بتواند اسباب حضور کارآفرینان و متخصصان را در بخش اشتغال فراهم آورد.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول