اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه سمنان:

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم حرکتی جهادی است

استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: رویکرد اجرای اقتصاد مقاومتی باید جهادگونه باشد چرا که اگر این‌چنین نباشد، راه به جایی نخواهیم برد.

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم حرکتی جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آل‌علی عصر امروز در همایشی که با حضور بسیجیان در دانشگاه امام حسین (ع) سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دو شاخصه رفتار مبتنی بر مردم و نگاه اعتقادی، حرکت‌های جهادی را ارزشمند و پر برکت کرده و جوانان را شیفته حضور در این راه کرده است.

وی به سابقه بسیج در سازندگی کشور  اشاره کرد و افزود: روزی که امام خمینی (ره)، بنیان این نهاد مقدس را در ایران اسلامی بنا نهاد، شاید کمتر کسی فکر می‏کرد که روزی بسیج بتواند در صحنه‏های مختلف کشور را از چالش نجات دهد.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان به بیان ویژگی مهم بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج محدود به زمان و مکان نیست؛ یعنی با توجه به کارکرد این نهاد، می‏توان از ظرفیت آن در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.

آل‌علی با بیان اینکه این همان رمز ماندگاری این نهاد مقدس بوده که دشمن را درمانده کرده است، ادامه داد: بسیج این واقعیت را به همه نشان داده است که روزی با قلم، روزی با قدم و روزی با تمام وجود اهداف انقلابش را دنبال می‏کند.

وی تصریح کرد: امروز بعضی کشورهای جهان با الگو گرفتن از این کارکرد تشکلهای مشابهی با نام‌های دیگر را در کشورشان ایجاد کرده‏اند تا بتوانند از استعدادهای کشورشان بیشترین استفاده را ببرند.

آل‌علی گفت: امروز شاهدیم بسیجیان ما با الگو گرفتن از بسیجیان اوایل انقلاب کشور را به سوی سربلندی و سرافرازی پیش می‏برند و به خوبی به این امر واقفند که حضورشان در صحنه‌های مختلف باعث ناامید کردن دشمنانمان خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول