اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد

«اقتصاد مقاومتی» حلال مشکلات کشور

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهگشا و حلال برخی مشکلات کشور تنها با اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر است.

«اقتصاد مقاومتی» حلال مشکلات کشور

بهرام بیرانوند امروز در حاشیه دیدار با دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان اشترینان که به منظور بررسی مشکلات شهر اشترینان برگزار شد، به خبرنگار فارس در بروجرد با اشاره به برخی عقب ماندگی‌های تاریخی کشور ایران و نبود سرمایه کلان، گفت: همه باید بپذیریم وضعیت امروز کشور با چندین سال قبل قابل قیاس نیست،اما تا رسیدن به جایگاه مطلوب و تامین رفاه نسبی جامعه و اجرای کامل عدالت، فاصله زیادی وجود دارد.

وی رسیدن به این هدف را نیازمند نقشه و برنامه از پیش تعیین شده دانست و افزود: برای تحقق این آرمان هرکس در جایگاه خود باید به نحو مطلوب انجام وظیفه کرده و امنیت دیگران را در گرو وظیفه شناسی خود بداند.

بیرانوندافزود: بر این اساس و با توجه به نیاز جامعه و مباحث روز دنیا، مقام معظم رهبری سیاست اقتصاد مقاومتی را راه حل برون رفت از بسیاری از مشکلات عنوان کرده است.

وی ادامه به این بیان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد که می‌فرماید: باید یک الگوی علمی و دینی طراحی کنیم که برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی ما باشد.

این نماینده مجلس سیاست‌های ابلاغی را راهگشا و حلال برخی مشکلات عنوان و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های سیاست‌های ابلاغی، حضور حداکثری  اقشار  مردم در عرصه‌های مختلف جامعه است.

بیرانوند اذعان کرد: در این صورت نقش و درآمد اقشار کم درآمد جامعه ارتقاء یافته و همه در عرصه تولید، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اجرای این سیاست‌ها، از پراکندگی و موازی کاری جلوگیری می‌شود.     

وی با اشاره به نقش تاًثیرگذار ملاقات مردم با مسئولان، تصریح کرد: در این گونه جلسه‌ها با خواسته‌ها و مشکلات مردم بیشتر آشنا شده و با انتقال آنان به مسئولان مربوطه، می‌توانیم به عنوان یک پل ارتباطی در حل این‌گونه مشکلات، سهیم باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین از مردم خواست تا حصول نتیجه از خواسته‌های خود کوتاه نیامده و تا تحقق اهداف خود، استمرار داشته باشند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول